MabinogiEU - game nerd

Alltid älskat internet rollspel, men aldrig
funderat på att ladda hem något förren
några dagar tillbaka. Hittade det på
Facebook och bestämmde mig för att
testa det.

Det är inte så speciellt bra gjort i 3d
formatet, men ju mer avancerad stil, ju
mer plats tar de i datorn och jag laddar
hällre hem ett spel med en massa val
möjligheter en ett spel som spänderat
mer tid på grafiken att de tar extremt
mycket plats i datorn, klassisk japansk
tecknad stil, enkelt att lära sig och
kommer fort in i ett intresse man vill
utveckla sin figur att bli.

När man spelar glömmer man bort hur
dålig 3dn, ger mig väldigt mycket
insperation till tecknandet att jag till
och med startat med en "Fanwebb comic"
baserad på spelet. Hoppas den lockar
några läsarei alla fall.

uhn, ligger efter med en massa arbeten i
tecknandet, hoppas jag får klart dem alla
i alla fall. För mycket insperation~


Print screen ifrån spelet på min karaktär Itani.
Svärd, magi och pålbigs stridare som låssas vara
en oskyldig musiker medan hon innerst inne planerar
att ta över hela MabinogiEU.

Lyckas dock inte så bra med sina planer eftersom
hon är på nybörjar nivå fotfarande~


Uppiggande dag~

Antar att de blivit en liten paus för bloggandet,
och vet inte om jag kommer kunna komma in i
det riktigt igen på et tag. Mycket man väntar på
och mycket som måste göras.

De senaste dagarna har varit lite depp av
negativa nyheter som kommer mer och mer, 
men i dag kom Carol över (en jag lärt känna
för japan resan
) och piggade upp mig extremt. 
Vill verkligen spendera 1 år med henne i japan.

Ville spändera mer tid med henne, men
ordspråket lyder ju att man ska sluta när man
har det som bäst
. Satt i alla fall ett par timmar
och hade mysigt på Thai silk.

Hoppas verkligen hon kommer hit igen under 
sommaren, skulle åkt till henne, men varenda
öre går till japan resan.. tur att hon har en
sysster som bor i Karlskrona i alla fall.


Bränn skolan..

Känner mig inte så pigg på att blogga men vill
en då skriva ett par rader. Min största drömm
jag har kanske kommer bli omöjlig att nå, tack
vare en orättvis behandling i skolan.

Härligt, skolan har verkligen makten att
förstöra exakt alla ens drömmar. Protesterar
man får man IG för dåligt uppförande, därimot
de som skriker hela tiden och bara klagar, de
får en massa förstålse och är de så synd om.
Varför var jag inte som de i skolan.

Jag var ingen skolkare, men mina 3 sissta år
på gymnasiet höll på att ta kål på mig. Vad
höll mig vid liv? Bara en sak, drömmen att bli
serie tecknare. Men jag gick ur skolan med
dåliga betyg till och med i ämnen jag frågat
om jag var godkänd i blev IG.

I got F in english, and now does CSN tink that
I suck at the laugish. Who the hell in the
modern Sweden can't speak english? Maby 
some of the ol. Ok, I'm not the best writter
but I having problems just in swedish.

Hoppas i alla fall allt löser sig så jag kan gå
vidare och glömma den förbannade skolan jag
gick på.



Förbannade smärta

Blickar upp på blogg klockan och ser att hon
snart är 3:00. Borde sova, men fick just en
sånn hemsk smärta under revben, vilket
alltid kommer om jag är stressad eller väntar
på något extremt kul ska hända. Känns som
hela ens innre pulserar och ser till att
andningingen blir sämmre. Jo tackar, jag vet
nog allt vad jag kommer att dö av, hjärtattack.

Eftersom jag aldrig åkt flygplan så sitter jag
och funderar på hur mycket medicin man få
ha med sig. Får jag inte min medicin med
mig kommer jag må väldigt dåligt.

Ne dumma mig, måste tvinga mig själv att
sova nu. 



Mitt sätt att färglägga på

Fick en förfrågan för ett tag senn om att visa hur
jag gör när jag arbetar i photoshop, så när jag
endå satt och gjorde en bild så klippte jag ihop
en förklaring, dock är jag dålig på att förklara så
undra om detta verkligen hjälper någon.

Bilden är för stor för att få plats med på bloggen
så klicka på länken för att se den


http://api.ning.com/files/SnxaJSRT89suna6TvaESFCXjxfl8KicbApvK5NK7urpLdGEnjiSG2j1e3sriYbC3fKZ9cjmdFHa214MohySIIdC1UnG3J1lx/MittsttattfrglggaiPhotoshop.PNG


Ping i ett ganska inzomat format.