Godiiiiiis~

Salt.. sött.. segt.. knaprigt...surt ..

Inte bra, min förkylning gör att man har ett svart hål i magen. Man äter tills man är mätt, men vara 20 sek senare tuggar man på något nytt. Åt mig mätt på soba och några bitar kött, men statt fort med en massa annat att äta efter. Magen sa ju att jag ätit för mycket efter maten, men känndes plötligt tom igen. 

Äntligen vet jag hur man får igång vågen som finns i gästhuset, såg nöjt att man gått ner, men efter idags ätande kommer de där kilorna vara uppe fort. Dock brukar mina "äta för mycket dagar" leda till " äta väldigt lite dagar" automatiskt. 

Ätandet fick dock bort hostandet, vilket jag tackar för. Känndes som lungorna skulle lämna mig varje gång jag hosta. Sov extremt dåligt i natt av det så testet gick inte 100% som man ville, men kännde mig nöjd med att jag förstod det jag läste. Fick minnes bilder hur man tidigare med samma test förskt läsa men hamna med blicken på klockan istället av att man inte ens förstod tecknerna.

Plugget går verkligen frammåt och nu har kanji tecknerna kommit.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback