Nuy..

Slänger i mig te och halstabletter för i natt.

Om jag gör samma sak innan skolan så kanske det borde gå.

Den korta stunden jag var ute för att köpa mat var så otroligt skön. Njöt. Ne! Denna veckan får det bli egen gjord mat. Trött på färdimaten.

Josh! Nya tag!
... ow darn.. den tråkiga... gå biten.. gah... säng... älskar dig.. rädda mig..

Blev lite förvånad av att jag springer långa rundor utan problem. Gör en glad att veta att gå till och ifrån skolan gett resultat. Fast, för att de onödiga fettet ska bort med måste godisätandet läggas av.
- Whhaaaaa, godis....!

Fotfarande, 5kg måste bort. Senn nöjd. Kom hit med cirka 9kg för mycket. Svårt egentligen med vikten... vilka kilon är muskler och vilka är inte?

Nåja snart dags för säng och håller tummarna för att man är bättre i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback