Så trött på det!

Hur många gånger ska man upprepa sig för att få dem att fatta!

Jag tänker studera fler år i japan för att faktiskt kunna få en framtid! Jag skiter blankt i att de kommer bli stora skulder.  Jag tänker INTE återvända till sverige och få en skit utbildning för att endå bara sättas som praktikant på något skit ställe med en skit lön att man tillslut inte kan göra något för att skulder för skit utbilningen inte lyckats betalas!

Att få stora skulder kan även leda till att man får ett NORMALT jobb så man KAN betala tillbaka allt.

Jag ville verkligen spendera mitt sommarlov i sverige men när man berättar det får man bara tråkiga reaktioner.

Onödiga kostnader..
JA! Kanske, men det var något jag VILLE!! Så man har planerat och sparat och snålat på olika sett för att faktiskt kunna åka hem för sin familj! Ser till att hitta de billigaste kostnaderna!

JAG HATAR NÄR DE INTE TROR JAG TÄNKER EFTER NÄR JAG ENDÅ FÖRKLARAR OM OCH OM HUR JAG TÄNKER!
JAG VILL INTE HEM ALLS LÄNGRE!! JAG VÄGRAR TA IMOT PENGASTÖD IFRÅN HEMMET MER!! INGET HEMMA HAR FÖRÄNDRATS, VARFÖR SKA JAG DÅ TILLBAKA?! JAG ÅKER FAN DIREKT OCH PLUGGAR I GIFU NÄR MINA STUDER ÄR SLUT I TOKYO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback