Segt..

Whaa, förstörd helg av halsen. Hade planerat en "tjej" dag i harajuku och Iki har en visning med hennes bilder i designe festa.

Min lärare bad mig i fredags att stanna hemma måndag och tisdagen ifall min hals inte blivit bättre.
Stanna hemma?! 
1. Jag är inte sjuk, bara hes.
2. Tråkigt hemma.
3. Missar man 1 dag riskerar man att missa mycket i skolan.
4. Min 100% närvaro förstörs när de är så lite tid kvar.

Ne, nu är de krig mot halsen, förberett en massa te och stängt in mig på rummet så jag inte pratar.
När jag tänker på det, är detta en sak som alltid händer 1 gång om året..

Fredags kvällre var i alla fall mysig. Dock skippade jag motvilligt att gå på kareoken efter middagen.
Hatar Kareoke men sällskapet gör det bättre.

Vi blev på 20 pers. Så tur att man inte boka för 40.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback