Sova.. kanske... snart.. ne orka..

Sitter buttert och väntar på tvätten ska torka..
Min säng är på vädring medans så sitter på golvet..

Städningen är i alla fall klar efter bäddningen. Har inte orkat laga mat alls så det där penga sparandet försvann. Håller jag mig ifrån godis helt och hållet till lovet kan jag komma in i min planering igen.
de kommer bli svårt..

Pluggande..?
Jag är glad att redan kan kanji tecknerna vi har tills i morgon..

knaprar i mig halstabletter och funderar på att köpa vatten i en automat medan jag fixar lite latte. Latten jag druckigt har hjälpt mer än tet konstigt nog.

Wii de gjorde precis reklam på tv om "Tullys" kaffe. Gillar jätte mycket, men de det gjorde reklam på var "Tullys" kaffe på burk. (som en liten redbull dryck burk) ... inget kaffe är gott på burk.. deffenetivt inte varm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback