Oförändrat

Halsen är oförädrad. Oroar mig att skolan kan tvinga mig stanna hemma. Ingen feber, mår inte dåligt och det är bara då och då det svider i halsen, endå väser jag bara. Okej när jag väl hostar är det en fruktansvärd period, känns som om jag försöker hosta ut halsmandlarna, får problem att svälja en kort stund att de även leder till att andingen bråkar. Halsen blir osäker om det man sväljer ska till lungorna eller magen.

Måste tvinga mig ut senare. Har inget kött så halstabletter passas på att köpa med.. kanske en glass med för halsen. Senn är de ju även söndag, vilket är lika med städdagen. Om jag inte städar kan jag ju bli sämmre av det.

Men ska vila en stund till med en kaffe. Ja, lite trött på te som man druckigt hela tiden så blev en kaffe istället nu.

Varför har man inte lov nu så man kan åka hem till sverige och vila sig. Planerar budgeten och ser vad kan kan köpa för små roliga saker till de där hemma. Finns i alla fall smått och gott till de mindre, senn blir man osäker på de äldre och människor man inte hört något av på länge. Det är inte precis som jag inte gett ut kontakt information så, det är en dålig anledning.

Nåja, cirka 1 månad kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback