Grattis~

Så, fastan kom snabbare än väntat. Tog lite av maten jag köpt men la mig fort och ignorerade den. Får fotfarande bara ut väsanden. Under sissta lektionerna är de så svårt att vara tyst. Halsen känns alltid lite bättre då. Så tråkigt att bara sitta still och lyssna. Inte ofta man hostar men när man gör är det "hosta sönder lungerna" smärta. urk.

Vill verkligen bara stanna hemma och vila upp mig, men de är ju så lite tid kvar! Ska jag ge upp 100% närvaro när de lite mer än 3 månader kvar?! Räknar inte med lovet.

Så idag är det i alla fall morsans 50 årsdag. Hoppas hon inte bränner sönder sig i turkiet utan kan slappna av lite. Nu hon har användning till solfjädern jag köpte till henne, om hon ens tog med den. Hört att de skaffats smycken infrån marknaden. Tänkte skriva en komentar att jag gärna vill ha något, men så länge de inte är svart vitt lär de ju endå aldrig användas (silver funkar dock till "finare dagar").

Ska se om man kan få i sig något mer och hitta något kul att se. Pluggandet känns omöjligt just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback