Piller! Ge mig ett för att bli frisk!

Hmm, tydligen har svenskarna tagit över klassen. Inte tänkt på förren vi gick igenom räknesett.

Nu menara jag inte ett.. två.. tre, första.. andra.. trejde.. Ne, varför nöja sig mig 2 sett att räkna på? Vi slänger in lite fler i språket. 

Det är faktiskt ganska kul, de jobbiga är bara att få in vad som vad. Långa saker, platta saker, maskiner, stora djur, mindre djur...

Wha... ne orka ta upp allt de där.

Kliar osäkert om halsen. Klassen har bestämt att gå ut i morgon + vår grann klass. Vår klass delades upp till en vanlig och en mer avacerad för de som ville börja i japanska skolor senare (även om mangaskolan står på litan över saker som ska göras så kräver det inget stort av än som de mer avancerade japanska skolorna gör) så eftersom många klasskamrater man kom nära gick över känns det som ens klass med.  Det ska även komma en klass till medan vi går ut att det kommer kanske bli på 40 pers. Samtidigt kan vi bli mycket färre med, det finns inga "jag kommer!" besked utan bara gissningar. Ifrån en klass kanske de visa sig att de bara kommer 3.

Osäker på vart 40st kan få plats.. Hade ju ett ställe i tanken, men 40st? Hmm, detta kan bli svårt, en förbeställning hade behövts, även säkra besked om exakt hur många som ska komma. Antar att i detta läget är bara att se vad som händer. Dessutom.. att försöka boka något med en röst som har problem att få en "maple coffie" om dagarna innan skolan.

"maple coffie, hot"
"nani..?"
"maple coffie..!"
"nani..?"
"...... *peta på bild*"
" ah, maple coffie!"

Nu har mina hörlurar laggt av, vilket var väntat. Gratis hörlurar med Iphonen i en dålig sort. Nåja gläds på ett sett, nu har jag anledning att kunna köpa de där snygga hörlurarna jag spanat in ett tag :D

 



Super bra hörlurar :D hoppas de finns svart vita nu, har för mig jag sett
ett par. Hörlurar med piller designe.

Tänker hela tiden på Super Mario spelet "Dr. Mario" när jag ser piller.
Musiken fastnar lätt på hjärnan.



Kommentarer
Postat av: ylva eriksson

Hej tjejen! Vill bara skicka en hälsning till dig att vi tänker på dig. Wille sa i går att han saknar dig. Ha det så bra och var rädd om dig. Puss o kram/moster med familj.

2011-06-10 @ 10:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback