:D

Härlig dag efter skolan :D

Hänger verkligen med på lektionerna och klassen är undebar. Även när jag säger fel till läraren vet jag hur jag kan rätta mig, oftast bara nervös att prata så för klassen. Så extremt många ord man inte tänkt på att man fick veta om i början. Känns så bra att starta om. Har dock börjat fundera på hur man löser fortsättningen. Jag vill till sverige och har börjat fundera på att dra någon annanstans i japan. Jag vet att jag läste om något billigare ställe som lärde ut än med "Manga tema". Min japanska är ju inte bra för en manga skolan än och jag vill plugga i Tokyo i en manga skola, så om man nu måste plugga språket kan jag ju passa på att göra det någon annanstans. Nåja, behövs mer fundering..

Bestämmde mig att de var dags att klassen lärde känna varandra lite, så tog med de som var i skolan till en resturang man stecker sitt egna kött. Betala cira 200kr och ät och drick hur mycket du vill för 2 timmar.

Så lätt att prata med alla. Vi är bara 5 tjejer i klassen så har små planerat egna utflyckter ;D
- De 3 korianska tjejerna var dock sjuka när vi gick ut.











Bad Martin följa med eftersom han snart åker tillbaka till sverige.



Efter 2 timmar drogs de med 5 svenskar och 1 spansk till ett ställe
spanjoren visste om och pratade .. eller ja försökte, var extrem hög
ljud volym där inne ;D

Ska vila en stund, har fått paket som ska hämtas på posten så måste
upp lite tidigare en vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback