Torsdag~

Så, skolan går frammåt. Även om man gått igenom de mesta man kan har man samtidigt lärt sig en massa man missat. Har inget minne av att man får reda på så många ord så tidigt. Dock kan jag inte diskutera med en japan än, om det inte gäller klockan eller var något är eller vart jag kommer ifrån.

Går lite funderande på hur man ska göra i höst. Stanna i Tokyo .. åka någon annanstans?
Jag tänker i alla fall åka hem ett kort tag och besöka hemmet på högtider. De var intressanta i japan men man saknade endå lite familjen.

Hämtade i dag mitt paket och blev liteförvånad över vad som fanns i. Jag bad om punchgodis men fick en stor påse med en massa godis i. Åt fort en krita, gaisha och en Cherry likör. Satte sig direkt en mättnads känsla, fast på ett fel sett. Verkligen inte van med de svenska godiset längre.

Efter skolan följde jag med de andra svenskarna i klassen för att träffa på 2 japaner. Åt koreansk mat och hade bara allmänt trevligt tillsamans.

Sitter just nu och tänker på fredagen. Hoppas på att få se Pirates of caribbean 4 3D. Martin lämnar ju snart japan så bestämmde oss för att gå på bio, kunnde inte vara en bättre val av film. Dock är jag rädd att den ska vara en besvikelse. 1 var härlig, 2 var ok, 3 var för rörig.
Nåja, få se om de ens blir bio i morgon, rädd att biljetterna ska vara slut.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback