---

Så var snart lovet slut.
Allvarligt jag trodde jag skulle skriva mer nu under lovet, men bara för att det är just lov har man ju kunnat sitta upp långt in på nätterna på olika stället att när man väll kommer hem är man för trött.

Har det fottats något?
Nej. Vad jag inte har varit på foto humör, tog jag någon bild så snodde jag Martins system kamera och tog bilden. Han har inte fått in bilderna i datorn än så får vänta ett tag till.

Så man har städat rummet, soterat alla filer i datorn.. men att orka ta upp allt som hänt, ne de orkar man inte skummt nog. Av någon anledning har jag fotfarande problem med att arbeta med exempelvis mynt, ska jag betala skakar fingrarna så extremt, de kännd som de är bortdomnade.

Otroligt nog har jag börjat bli mer och intresserad av att laga mat själv, dock känns de jobbigt att laga mat i ett kök de ofta är folk i. Jag vill inte ha publik när jag försöker lära mig laga mat, bara vet att jag kommer misslyckas ett par gånger med maten.

Så har man äntligen postat en massa saker till sverige, tog dock hårt på ekonomin, men har ju mat så får snåla lite tills Csn ger mig pengar.

Gick upp på tacket och stod i bara linne och mjukis. Även att hela huset täcks av en stor skugga känndes de som man stod mitt i solen, förutom den brännande känslan. Så skönt, visste väll att det inte skulle vara en negativ sak. Himmlen var otroligt fin medan solen gick ner. Känndes dock onödigt att försöka fota, skulle bara sett dumt ut på bild.

Letade efter några sladdar till datorn jag inte rört senn i Osaka och hittade plötsligt 2 påsar med socker godis jag hade glömt bort. Lite roligt överaskning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback