Se mig teckna Live

Har exerimenterat lite med en sida senn ett par dagar tillbaka. Eftersom rösten varit borta har de varit bäst att hålla sig hemma. Man laddar ner ett litet pogram som kan spelar upp din webbcam Live. Antingen om du själv vill synas för andra eller visa direkt vad du helt enkelt gör på datorn. Väldigt populärt bland tecknare och personer som vill uppträda. Pogrammet kan även spara det som spelas in.

Själv har jag mest expertimenterat än så länge att klippen jag har är uppdelade i fler klipp än vad de egentligen borde. Försöker även hitta hur jag stänger av min mic. Ljudet för det jag lyssnar på datorn och det jag gör utanför datorn spelas in att man ibland kan höra hur jag flyttar omkring.
- Gör lite ont i benen att sitta på golvet och arbeta hela tiden, borde dock vara van nu.

http://www.livestream.com/puremilk


Bilden jag arbetat med Live.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback